Complaint: Miscommunicatie

user-144710 on 26 November 2012 about PATHE in category Bioscopen & Theaters

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geachte heer/mevrouw,
Als jaren trouwen klant van Pathé te zijn, wil ik graag dat mijn brief serieus in behandeling word genomen.

Ik zal me brief beginnen door me kort voor te stellen. Ik ben Eyip Tarhan wonende te Amersfoort, geboren op 01-03-1987. Al jaren lang genoot ik maximaal van de film voorstellingen van Pathé Arena te Amsterdam wegens mijn studie op de HES. Alleen je zult wel begrijpen hoe blij ik was toen ik te horen kreeg, dat Amersfoort ook zijn Pathé zou krijgen. ( blij, blij en nog eens blij )

Ongeveer een maand geleden heb ik pasje aangemaakt hier in Amersfoort. Tot vrijdag 02-11-2012 ging alles perfect tot dat er een conflict ontstond uit niks.

Op 31-10-2012 heb ik een online reservering gedaan voor de nacht film op 02-11-2012 ‘’ House at the End of the Street ‘’. Toen ik aankwam om mijn kaartjes op te halen bij de kassa vertelde de medewerker dat hij alleen voor in plek had, en toen begon de hele miscommunicatie.

Opdat moment keek ik meteen mee naar de scherm van hoe dat mogelijk was. Waarna een vrouwelijke collage die er niks mee te maken had maar wel ineens vel reageerde met een hoge stem plus handgebaar van ‘’ Ga achter da kassa weg’’. Dus ik reageerde automatisch met wat hogere stem van: ‘’ is dat een manier van hoe we met klanten omgaan en dan nog met je vinger wijzen als of wij honden zijn’’. Daarna kwam de personeel achter dat hij niet in de scherm van House at the End of the Street keek maar naar de scherm van Skyfall en kwam dus toch achter dat we de juiste plek hadden gereserveerd.

Twee uur later, wanneer wij na het zaaltje liepen om lekker ons nachtfilm te kijken. Werden wij door de manager geroepen ( dhr. R. Rosier ). Zonder tegen zet zijn wij heel netjes naar buiten gelopen, en begon hij ons zijn verhaal te vertellen. We wisten eerste instantie niet eens waar hij het over had. Op het moment dat ze de vrouwelijke personeel bij haalden, dachten we van een conflict dat niks voorstelde van twee uur geleden, is ineens een probleem geworden. Vrouwelijke collage had aan manager doorgegeven dat ik haar had bedreigd met’’ ik breek je vingers af en dergelijke’’, terwijl dat zeker het geval niet was. We hebben dit heel netjes proberen over te brengen aan de manager met als vriendelijke verzoek om de camera beelden te bekijken, zodat hij kon zien dat er inderdaad zo iets niet is voorgekomen. Alleen de manager die wou niet meewerken, en dus werd ik eigenlijk helemaal voor niks beschuldigd. We hebben toen gevraagd om politie bij te halen, omdat ik onterecht beschuldigd ben.

Uiteindelijk kwamen de politie personeel, allebei de kanten van verhaal aangehoord. Uiteindelijk konden zij mij verder niet helpen, omdat toch de manager beslist wat er met mij Pathé pasje + bezoek Pathé Amersfoort gebeurd. Dhr. R. Rosier , heeft me meteen oordeel tot dood gegeven zonder enige hou vast ( Mijn Pathé Pasje voor een jaar ingenomen + het bezoek tot Pathé Amersfoort verboden.)

Ik kan nog uren blijven typen, denken etc. Maar mijn uiteindelijke vraag aan de heren boven bij Pathé of ze toch de Camera beelden terug kunnen kijken, zodat ze ten eerste zien dat ik ter onrechte en vooral niet rechtvaardig ben behandeld. En ten tweede mijn Pathé pasje + bezoek aan Pathé Amersfoort kan voortzetten.

Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, en afwachtende op u reactie.

Met vriendelijke groeten,

Eyip Tarhan
06-51184771

Desired solution:

Ik wil graag mijn Pathe pasje terug + weer toegang krijgen tot Pathe Amersfoort. En ik wil er bij vertellen dat ik pathe zelf ook heb benaderd via site, en nooit antwoord terug heb gehad

All complaints of