Complaint: SNS bank bakt het nu wel erg bruin, niet te geloven

user-144782 on 26 November 2012 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik zit reeds enige tijd in finacieel zwaar weer en beschik niet meer over een werkend bankrekeningnummer. Heb BKR en nu ook een eva notering van de SNS bank. Aangezien iedere nederlander over een werkend bankrekening dient te beschikken (bankrekening voor iedereen, Nederlandse Vereniging voor Banken) en de bank aan te schrijven waar je het laats hebt gebankierd heb ik weer contact opgenomen
met de sns bijzonder beheer. Ik ben een zeer kleine ondernemer die moeite heeft om in deze crisis zijn hoofd boven water te houden. Na heel veel over en weer overleg bij de sns bank waren ze dan ook bereid om mijn oude bankrekening weer in het leven te roepen. Ik moest de ontstane schuld dan wel met 50 euro per maand inlopen.
Let wel dit heeft weken geduurd en er moest eerst allemaal formulieren ingevult worden welke door de sns bank naar mij toegestuurd waren.

En ja hoor daar kwam een contract via de post, Kredietovereenkomst roodstand, getekend reeds door Ton Timmermans directeur SNS.Formulier getekend en retour gestuurd. Volgende dag contract binnen voor de betalingsregeling, ook reeds getekend door dezelfde heer Timmermans, weer getekend, ingescand en terug gemaild naar de SNS. Op donderdag kreeg ik mijn nieuwe pas opgestuurd en zaterdag kreeg ik de pincode.

Vandaag kreeg ik te horen dat de sns bank bij nader inzien het toch maar niet deed.14 dagen geleden reeds een brief gestuurd naar veiligheidszaken snsbank echter nooit meer wat gehoord.Medewerkers van bijzonder beheer geven thans niet meer thuis en mij wordt op arogante wijze verteld dat ik dan maar een klacht in moet dienen. Dus eerst alle getekende contracten opsturen en dan de dienst gewoon weigeren.B E L A C H E L I J K!!!!!!!!!!!!!!!!

Dus mensen pas op, een handtekening van een bankdirecteur is geen cent waard, voel me ontzettend in de zijk gezet en dat is zeer zwak uitgedrukt!!!!!

Desired solution:

een werkende bankrekening

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

11 years ago - Beste Huizerhoogt, Wat vervelend dat de situatie zo gelopen is. We begrijpen dat dit erg onduidelijk voor je is. We hebben je klacht daarom uitgezet bij de betreffende afdeling en hen om toelichting gevraagd. Zodra we een antwoord van hen ontvangen, zullen we dit hier met je delen. Met vriendelijke groet, Lindsay SNS Bank Webcare

Message from SNS Bank

11 years ago - Beste Huizerhoogt, We hebben terugkoppeling van de betreffende afdeling. Je dossier is in behandeling bij de afdeling Veiligheidszaken. Om deze reden mag de rekening niet vrijgegeven worden. We adviseren je een aanvraagformulier voor een convenantrekening in te vullen en deze op te sturen. Deze aanvraag komt dan bij Veiligheidszaken terecht en zij zullen dan dit verder met je bespreken. De aanvraag voor de convenantrekening vind je op de site: http://www.basisbankrekening.nl/index.php?p=503069 Met vriendelijke groet, Lindsay SNS Bank Webcare

All complaints of