My complaint:
Ik heb inmiddels ruim een week geleden een pakketje besteld bij Douglas. Deze heeft douglas volgens de track and trace code netjes op de besteldatum afgeleverd aan Selektvracht. Er staat bij de track and trace code steeds dat geadresseerde niet thuis was. Ik heb iedere dag nog gezorgd dat er iemand thuis was, maar helaas geen deurbel, briefje met niet-thuis code etc.. Geen bezorger te bekennen die even langskomt om het pakketje te leveren. Ik heb al telefonisch contact gehad met selektvracht waarin ze me beloofden het pakje die zelfde avond nog te leveren tussen 18:00 en 21:00. De hele avond is er geen bezorger geweest, werd op de track and trace simpelweg geplaatst dat ik niet thuis was en zit ik nog steeds zonder pakketje.
Desired solution:
Ik wil dat selektvracht dringend het pakketje levert. Een postbedrijf dat zich onderdeel van DHL noemt, zou niet zo met klanten om moeten gaan. Telefonisch met de 40ct/min lijn beloven dat ze het pakketje dezelfde avond nog zullen leveren en vervolgens niemand te bekennen, kan gewoon niet. Lever alstublieft het pakketje deze week nog!