Complaint: geen bus

user-145025 on 27 November 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

vanmorgen moest ik naar busstation gorinchem toe,vanuit nieuw lekkerland.Ik pak dan bus 90 naar utrecht,stap in groot ammers uit,halte schoonhovenseveer,om bus 74,lijntaxi te nemen naar eindbestamming.Waar is die bus om 09.20uur niet opkomen dagen?>ik moest een bijstandsuitkering aanvragen in gorinchem,en ik sta daar te wachten op de bus,die gewoonweg niet komt…in de regen en kou.Dus vriendelijk bedankt voor jullie vreselijke vervoer,heel erg vind ik dit,en zal ook de nodige instanties inschakelen,zodat meer mensen ervan weten straks.

Desired solution:

heeft geen nut denk ik...

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arriva

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezer er voor om uw reactie via ons eigen registratiesysteem op te lossen, dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen.
U kunt uw reactie rechtstreeks bij ons achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op

Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of