Complaint: Pas maken van kleding

user-145038 on 27 November 2012 about C&A in category Kledingwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 13 november 2012 kochten wij bij de C&A vestiging Uden een pantalon voor de broer van mijn partner. Deze broer is invalide en rolstoel gebonden. Passen in de winkel is voor hem derhalve geen optie.
Op 23 november 2012 verscheen ik weer in de winkel met deze broek, teneinde hem korter te laten maken. De betreffende verkoopster dacht in eerste instantie dat bedoelde broek net uit het rek gehaald was, daar alle kaartjes er nog aan zaten (muv het gedeelte dat wordt verwijderd na betaling…..). Zij wilde het korter maken dan ook in eerste instantie gratis laten uitvoeren. Even later keek zij echter op de aankoopbon en zag daar de datum van aankoop. Hierop deelde zij mij mede dat voor het korter maken een bedrag van 7 Euro in rekening zou worden gebracht.
Nu snap ik dat C&A niet altijd alles gratis kan vermaken, zeker als de goederen niet in de winkel gepast worden. In dit geval echter meen ik dat een uitzondering op zijn plaats is. Immers KAN mijn zwager de broek niet in de winkel passen gezien zijn invaliditeit. Ik meen dan ook dat ik dit soort gevallen C&A de klantvriendelijkheid zou moeten hebben om de kosten voor zijn rekening te nemen. Immers wordt dit wel gedaan als de kleding in de winkel wordt gepast en direct wordt aangeboden voor het pas maken.
Vriendelijke Groet,
P. van Eck

Desired solution:

Terugstorting van het betaalde bedrag van 7 Euro op rekening nummer 55.21.10.949.
In de toekomst gratis pas maken van kleding tbv invaliden die niet in staat zijn in de winkel te passen.

All complaints of