Complaint: Wel betaald, niet geleverd

user-145187 on 27 November 2012 about Mister Auto Webshop in category Internetshops - Auto's en auto onderdelen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb onderdelen besteld en betaald. Via de site waren de onderdelen op voorraad. Na 2 weken de onderdelen nog steeds niet ontvangen. Volgens Mister Auto zijn ze door UPS geleverd (getekende bon met verkeerd gespelde naam?!). Ik kreeg een mail dat ik bij UPS moest gaan informeren waar ze de materialen in de buurt hebben afgeleverd. Mail teruggestuurd dat ik bij hen heb besteld en dat ze dat zelf moesten uitzoeken. Tevens meteen gevraagd mijn geld Euro 366 terug te storten. Volgens hen kan het bewijs van UPS enige tijd duren. Na een week nog steeds niets gehoord. De onderdelen zijn voor mij nu te laat en de reparatie is al uitgevoerd.

Desired solution:

Ik wil dat Mister Auto het afleverprobleem met UPS zelf oplost en mijn geld terugstort op mijn rekening. Eerdere bestellingen zijn wel correct geleverd echter niet altijd even snel (gemiddeld een week).

All complaints of