Complaint: Pakket kwijt

user-145229 on 28 November 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Onlangs bestelde ik een pannenset via internet. Het was mij toen helaas nog niet duidelijk dat dit pakket via Selekt Vracht verzonden zou worden. Het pakketje zou vanaf 18 november binnen 3 werkdagen geleverd worden. Op 26 november besluit ik toch maar eens te bellen naar de leverancier omdat het pakket nog niet bezorgd is. Ik ontvang netjes een e-mail met daarin een Track en Trace code. Tot mijn verbazing geeft deze code aan dat het pakket op 24 november jl. is bezorgd. Nu is het zo dat ik een zakelijk adres heb opgegeven (industrietrein)en geloof me..daar is op zaterdag NIETS te doen. Resultaat: pakket kwijt. Gebeld met Selekt Vracht maar ze geven aan niets te kunnen doen. Het is nu afhankelijk van degene waar ik mijn pakket bij besteld heb, het feit dat IK degene ben die nu boet voor deze misstap lijkt ze niet te deren. Er wordt niet verteld wie er voor het pakketje heeft getekend en desbetreffende chauffeur wordt niet prijsgegeven. Ik ben zeer ontevreden over deze service.

Desired solution:

Het pakketje opzoeken en z.s.m. leveren!!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Helaas zal de klant contact op moeten nemen met de verzender. Zij zijn gemachtigd om in dezen een onderzoek in te stellen.

Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of