My complaint:
Ik verwacht geld dat maar niet binnenkomt. Na bellen met het regiokantoor in Den Helder kreeg ik te horen dat mijn rekening bij de snsbank zonder duidelijke reden geblokkeerd is. Bellen met de desbetreffende afdeling heeft geen zin. Ik krijg geen informatie, ik word doorverwezen naar een postbusnummer van de snsbank en dat ik daarnaartoe maar een kopie van mijn id moet sturen. Ik ben een alleenstaande moeder met een kind van 3 jaar dat nu niet weet of ik mijn rekening nog kan gebruiken? Of mijn uitkering wel normaal gestort kan worden. Ik weet niets! Wie kan mij op een normale manier helpen zodat ik meer informatie krijg en dat dit zsm opgelost kan worden.
Desired solution:
Dat mijn rekening z.s.m gedeblokkeerd word. En meer informatie op een fatsoenlijke manier, want een klant kan niets zonder informatie/ duidelijke termijn van een oplossing. Klagen doe ik niet graag maar dit moet echt z.s.m opgehelderd worden want als ik het weekend zonder geld inga kan ik mijn kind niet onderhouden. Na al eerder een poging tot fraude met mijn gegevens meegemaakt te hebben zit ik met mijn handen in het haar!
Kan iemand mij s.v.p heel snel helpen?