Complaint: sns bakt het nu wel erg bruin (vervolg)

user-144782 on 29 November 2012 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Dank voor je snelle reactie, maar dit is het bekende verhaal van het kastje en de muur.Het uitgangspunt was een convernantrekening, zie mijn gevoerde correspondentie.
En van begin af aan was bekend dat ik een eva notering door de SNS bank had opgelopen. SNS bijzonder beheer wilde alleen zaken doen als ik ging aflossen en zo zijn deze afspraken tot stand gekomen.U houd zich niet aan afspraken.
Dat veiligheidszaken de rekening om wat voor een reden dan ook deze had geblokkeerd was van begin af aan bekend.

Krijg niets maar dan ook niets te horen van veiligheidszaken. Stuur een brief naar ze toe voor opheldering maar krijg geen eens antwoord.

Nu komt u met het antwoord dat ik een convernantrekening moet aanvragen, sorry hoor dit is uiterst onbeschoft, u laat mij het hele traject doorlopen, tekent contracten, stuurt wereldpassen met pincode, ik kan gewoon geld laten storten, kan er vrij over beschikken als ik me maar aan de aflossingsverplichting voldoe!!!!!!!

Niet dus, begrijpt u de gevolgen eigelijk wel??
Ik ben geen sinterklaasspeelgoed, u tracht mij thans weer met een kluitje in het riet weg te moffelen zonder mij een antwoord te geven hoe dit allemaal heeft kunnen gebeuren???

UITGANSPUNT WAS EEN CONVERNANT REKENING!!!!!!!!!!!!!!!!!

correspondie hierover ligt bij bijzonder beheer!!!
Mevrouw Visser is van a tot z op de hoogte hiervan

Desired solution:

excusses en een oplossing voor een betaalrekening!!!!!!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

11 years ago - Beste Huizerhoogt, We kunnen ons voorstellen dat dit een uiterst vervelende situatie is. Helaas kunnen wij hierin niets voor je betekenen. We zullen het verzoek bij Veiligheidszaken neerleggen om contact met je op te nemen. Met vriendelijke groet, Tineke SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that SNS Bank posted

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Afdeling Veiligheidszaken heeft contact opgenomen met de klant omtrent oplossing.

All complaints of