Complaint: klanten service kpn

user-145543 on 29 November 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

medewerker kan of wil mij niet helpen aan mijn contract id nummer welke ik nodig heb om over te stappen naar ziggo alles in 1. na doorvragen en uitleggen dat het mij moeilijk wordt gemaakt over te stappen raakt de medewerker, jusef elousrhygi, geirriteerd en zeht zelfs dat ik als klant doordruk. mijn meedenken om tot een oplossing te komen wordt ook niet in dank afgenomen.

Desired solution:

doorgeven gevraagde nummer en juiste behandeling als klant.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that KPN Internet posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Na een aantal extra telefoontjes, kreeg ik het contract id nummer, maar deze medewerker had het lef mij te moeten uitleggen en opvoeden (letterlijk zijn woorden!), dat ik niet alle medewerkers over 1 kam moest scheren. Ik heb hem uitgelegd dat ik nu echt kwaad ben en een zeer ontevreden klant.

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste San2510,

Ten eerste mijn oprechte excuses voor de vervelende ervaring met onze helpdesk. Wij behandelen onze klant graag als koning en het spijt me dan ook te horen dat dit bij u niet het geval is.
Om op uw vraag terug te komen, het is voor mij helaas ook niet mogelijk om deze gegevens via dit kanaal aan u te geven.
Dit heeft te maken met de privacy-gevoeligheid van de gegevens waar u om vraagt.
Via uw persoonlijke omgeving op KPN.com kunt u alle informatie die u nodig heeft achterhalen.
In 'MijnKPN' staat alle informatie vermeld die op uw contract van toepassing is.

Mocht u toch nog vragen en/of onduidelijkheden hebben, schroom dan niet om ons aan te spreken via één van de volgende media:
- Twitter www.twitter.com/KPNwebcare
- Facebook www.facebook.com/KPN
- Forum www.kpn.com/forum

Ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn.

Met vriendelijke groet,

Ivette
KPN Webcare Specialist

All complaints of