Complaint: HELAAS Ze hebben mij gemist?

user-145583 on 29 November 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

20 november pakketje aangeboden. Ik was niet thuis. 21 nov zou opnieuw het pakketje gebracht worden. Zijn niet meer geweest tussen 14.00 en 18.00 uur. Sinds die tijd probeer ik te bellen met 085 7440055. Verbinden mij door met een stemcompunter en er wordt op geen enkel moment van de dag opgenomen. WAAR IS MIJN PAKKETJE EN HOE KOM IK IEMAND TE SPREKEN?????

Desired solution:

Mijn pakketje ontvangen en iemand spreken!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Tevens is er met de klant naar een oplossing gezocht.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of