Complaint: zeer slechte service, hiervoor krijgen ze een grote nul

user-145672 on 29 November 2012 about Woonsquare in category klachtmelden

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben in aug.2011 meubels gekocht.Tafel en salontafel waren niet goed. Monteurs zijn wel 5 of 6 keer bij ons terug geweest voor een oplossing. Er zouden nieuwe fafels komen, en nu al 2 keer hier geweest, met verkeerde tafels. Hoe dit kan, daar snap ik echt niets van, echt verschrikkelijk. We hebben een grote klachtenbrief geschreven gehad, maar dat doet hun echt niets.Ook regelmatg gebeld, maar dan hebben ze hun zegje ook altijd klaar, dus dat levert ook niets op. Nu maar afwachten hoe ze het gaan oplossen, maar wij zijn er echt klaar mee. Ze moeten wel met een heel goede oplossing komen, anders gaan we verder stappen ondernemen.

Desired solution:

meubels heel snel terug en geld terug,alsmede een vergoeding voor zowel materiele- als emotionele schade gedurende deze gehele periode.

All complaints of