Complaint: Verkeerde bedragen afschrijven

user-145678 on 29 November 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na wijziging van pakket en verlenging van het contract komen ze afspraken over kortingen niet na, ok staat dit zwart op wit in de overeenkomst! Was jaren tevreden maar ben het nu echt helemaal zat!

Desired solution:

Goede facturatie!!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste kikakuij,

Na het bekijken van uw facturen ben ik tot de conclusie gekomen dat de facturen met korting verstuurd worden.
U ontvangt maandelijks €10,00 korting op het Internet Abonnement.
Dat de factuur hoger uitvalt dan normaal is veroorzaakt door het gebruik van Interactieve Televisie.
Dit houdt in dat u via uw afstandsbediening gebruik heeft gemaakt voor betaaldiensten.

Mocht u zelf graag de factuur willen inzien, dan raad ik u aan in te loggen op "MijnKPN".

Met vriendelijke groet,

Ivette
KPN Webcare Specialist

All complaints of