Complaint: Geblokkeerde rekening zonder aanleiding

user-145753 on 30 November 2012 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een betaalrekening bij de SNS bank.
Opeens uit het niets kon ik bij de albert hein mijn boodschappen niet meer pinnen omdat mijn rekening geblokkeerd is. Zonder aanleiding, confrontatie, informatie of waarschuwing.

De huur van mijn woning wordt vandaag afgeschreven en is niet gelukt waardoor ik nu een huurachterstand hebt. ook mijn andere lasten van de woning en mijn boodschappen kunnen niet worden betaald. De bank zelf mag mij niet doorverbinden met iemand die weet wat er gebeurd is, ik krijg geen verdere informatie, en dan sta je daar dus zonder geld, zonder voedsel, zonder informatie en je wordt gewoon aan je lot overgelaten.

Mijn advocaat die ik per direct heb ingeschakeld kan er niets mee omdat er geen duidelijke aanduiding is voor het probleem. ook de AFM, de nationale onbudsman en nog wat andere hulpinstellingen die ik heb aangeschreven kunnen niet achterhalen wat er aan de hand is. er is geen aangifte voor fraude tegen mij gedaan, en zelfs toen ik eindelijk een antwoord kreeg van de sns bank werd mij verzocht af te wachten.

dankzij de sns bank zit ik nu financieel aan de grond. Ik heb me nooit ingelaten met frauduleuze handelingen, heb nooit mijn pas of code aan iemand gegeven, ben nooit onredelijk geweest naar een medewerker, pas is ook niet geskimt of wat dan ook, maar ik kan niet meer bij mijn zuurverdiende centen.

Desired solution:

rekening met grote spoed deblokkeren,mij me salaris laten opnemen zodat ik mijn boodschappen, huur en vaste lasten kan betalen. daarna kan de rekening weer geblokkeerd worden, en kan rustig gewacht worden op de claim die ik via juridische kanalen ga indienen jegens SNS Reaal voor onterechte benadeling en het verhalen van de gerechtelijke boetes en deurwaardekosten van de tegemoetkomende exploit omdat ik mijn rekeningen niet kan betalen. en natuurlijk een andere bank zoeken waar ik wel op een normale manier wordt behandeld.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

Message from SNS Bank

11 years ago - Beste Bananenboom 20, We begrijpen dat het erg lastig is dat je niet over je rekening kan beschikken. We kunnen echter geen inhoudelijke informatie geven over de reden van de blokkering. Wel kunnen we vertellen dat dit gedaan is door de afdeling Veiligheidszaken. We zien dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice. Er is besproken dat je schriftelijk contact opneemt met de afdeling Veiligheidszaken om inzicht te krijgen in de blokkering. Met vriendelijke groet, Marnix SNS Bank Webcare

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Ok ik heb vernomen dat het probleem inmiddels verholpen is. Ik probeer de klacht te verwijderen maar dit is niet mogenlijk om een of andere reden. Bedankt voor de reactie.

Message from SNS Bank

11 years ago - Beste Bananenboom20, Goed om te horen dat het inmiddels verholpen is. We zullen de klacht op afgehandeld zetten. Met vriendelijke groet, Marnix SNS Bank Webcare

All complaints of