My complaint:
Ik heb een betaalrekening bij de SNS bank.
Opeens uit het niets kon ik bij de albert hein mijn boodschappen niet meer pinnen omdat mijn rekening geblokkeerd is. Zonder aanleiding, confrontatie, informatie of waarschuwing.
De huur van mijn woning wordt vandaag afgeschreven en is niet gelukt waardoor ik nu een huurachterstand hebt. ook mijn andere lasten van de woning en mijn boodschappen kunnen niet worden betaald. De bank zelf mag mij niet doorverbinden met iemand die weet wat er gebeurd is, ik krijg geen verdere informatie, en dan sta je daar dus zonder geld, zonder voedsel, zonder informatie en je wordt gewoon aan je lot overgelaten.
Mijn advocaat die ik per direct heb ingeschakeld kan er niets mee omdat er geen duidelijke aanduiding is voor het probleem. ook de AFM, de nationale onbudsman en nog wat andere hulpinstellingen die ik heb aangeschreven kunnen niet achterhalen wat er aan de hand is. er is geen aangifte voor fraude tegen mij gedaan, en zelfs toen ik eindelijk een antwoord kreeg van de sns bank werd mij verzocht af te wachten.
dankzij de sns bank zit ik nu financieel aan de grond. Ik heb me nooit ingelaten met frauduleuze handelingen, heb nooit mijn pas of code aan iemand gegeven, ben nooit onredelijk geweest naar een medewerker, pas is ook niet geskimt of wat dan ook, maar ik kan niet meer bij mijn zuurverdiende centen.
Desired solution:
rekening met grote spoed deblokkeren,mij me salaris laten opnemen zodat ik mijn boodschappen, huur en vaste lasten kan betalen. daarna kan de rekening weer geblokkeerd worden, en kan rustig gewacht worden op de claim die ik via juridische kanalen ga indienen jegens SNS Reaal voor onterechte benadeling en het verhalen van de gerechtelijke boetes en deurwaardekosten van de tegemoetkomende exploit omdat ik mijn rekeningen niet kan betalen. en natuurlijk een andere bank zoeken waar ik wel op een normale manier wordt behandeld.