My complaint:
Ik heb via internet bij replacedirect producten besteld en betaald. Ik kreeg een track and trace code en kon dus het pakket volgen. Ik zat al een hele tijd op het pakket te wachten. Ik ben de hele dag thuis geweest en regelmatig op track and trace van selectvracht gekeken. De chauffeur was onderweg. Om half negen s’avonds zag ik ineens staan pakket geleverd. Nou toen ben ik dus echt kwaad geworden. ik heb de volgende dag gebeld met replace direct die zouden de handtekening opvragen. ik kreeg s middags een mail met het zogenaamde bewijs afgeleverd s middags om half 3 met een handtekening die niet te lezen was maar zeker niet van mij was. Ik woon alleen en bus de enigste die hier kan tekenen. Ik heb contact opgenomen met selektvracht die zeggen gewoon dat het bij mij is afgeleverd en dat ze pas onderzoek doen als de leverancier er om vraagt. Ik weet niet maar dit ruikt naar oplichting zeker valsheid in geschriften.
Desired solution:
Dat er nou eens niet gewacht wordt maar dat er gezocht wordt naar mijn pakket en de gene die het niet bij mij heeft afgeleverd eens onder de loep wordt genomen. En niet 40 cent per minuut rekenen als mensen informatie of willen klagen bij selektvracht.
Dit is geen service. je krijgt als je een mail stuurt gewoon een standaard mail terug die heb ik nou al 2 gehad dus niet meer nodig