Complaint: hypotheek omzetting sinds 28-11-2011 in behandeling

user-146043 on 01 December 2012 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Zoals iedereen reeds heeft kunnen lezen, staat onze klacht sinds 6 november 2012 al op klacht.nl. De werking van deze site in alom bekend, ook bij de bedrijven waartegen geklaagd wordt.
Onze klacht is nog steeds niet opgelost en uit de laatste stukken die ons werden toegezonden, blijkt nu dat de SNS Bank Purmerend kennelijk gefraudeerd heeft met deze hypotheek aanvraag. Waar ik al schreef, dat de hypotheek adviseur beleggingsgeld van ons gebruikte zonder onze toestemming, is er opeens ook een offerte opgedoken in onze aanvraag. EEN TWEEDE OFFERTE VAN 18 JULI 2012.
Hierin staan andere voorwaarden waardoor wij nog meer benadeeld werden. En deze “OFFERTE” hadden wij ondertekend???
DAT IS NIET MOGELIJK WANT OP 18 JULI 2012 GENOTEN WIJ REEDS VAN ONZE VAKANTIE!!!!!!!
Contact met de SNS Bank is al bijna onmogelijk aangezien het hogere kader zich verschuilt achter een batterij telefonistes doch bij hoge uitzondering lukte het 29 november 2012 mevrouw F.Demirci, klachten management Beroepszaken aan de telefoon te krijgen. Ik heb de situatie omschreven en gevraagd om iemand van de Directie. Zij deelde mede: Als u denkt dat er is gefraudeerd, kunt U schriftelijk een klacht indienen en zullen wij de zaak bekijken. Ik ga voor zoiets niet iemand van de Directie LASTIG VALLEN. U kunt het aan mij vertellen want ik spreek namens de Directie.
Onze volgende stap wordt normaal gesproken dat wij aangifte doen tegen de SNS BANK en zijn medewerker. Maandag worden wij teruggebeld door de FIOD/ECD, wanneer wij bij hen terecht kunnen voor het doen van aangifte van valsheid in geschrifte en nog een aantal artikelen van het Wetboek van Strafrecht.
U begrijp dat ons vertrouwen in de SNS Bank, door deze hele gang van zaken, sterk is gedaald en nog ongeveer 1% is.
Die 1% is gebaseerd op de persoon =directielid= die op staat en zijn verantwoording neemt en een oplossing aandraagt zoals wij wel schriftelijk hebben aangedragen en die maandag bij hun IVOREN TOREN in Utrecht is.

Desired solution:

Behandeld worden en gewaardeerd als klant. Klanten zorgen er ook voor dat de Bank rendeert. Het zou ook fijn zijn serieus genomen te worden als men een klacht heeft.
OPLOSSING: Die hebben wij reeds aangegeven bij de Directie in onze brief van 30 november 2012.

Comment by poster of the complaint

11 years ago - De directie van de SNS Bank heeft zoals verwacht niets van zich laten horen. Men zit in z'n maag met het franchise-model van de SNS kantoren, weinig controle, doe maar een end, als er maar geld verdiend. Dat is een loffelijk streven maar niet ten koste van alles natuurlijk. Onze klacht ligt nu bij de KIFID (financiële ombudsman) en is ontvankelijk verklaard. Nu maar afwachten wat hier weet uit voort komt. Er is in ieder geval wel een bemoedigend vooruitzicht. De KIFID wil in ieder geval binnen ZES maanden tot een oordeel komen. Bij het programma KASSA van afgelopen zaterdag 1 december 2012 was de directeur van de KIFID, dhr. Monster te zien en zijn optreden al daar geeft ons vertrouwen dat er snel een oplossing komt. In ieder geval: WIJ WACHTEN AF!!!!

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Het is stil aan de overkant!! Morgen eens even horen of de kou op de stembanden daar over gaat. Misschien een beetje Dampo op de kippeborst vannacht.

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Er is een probleem. De top van de SNS Bank zit in een tweestrijd. In verband met het feit dat het december is, is de besmettelijke ziekte "GRAAICULTUUR" geconstateerd op het Hoofdkantoor van de bank en diverse filialen in den lande. "GEEFKLIEREN werken momenteel helemaal niet en COMPENSATIEKLIEREN zitten net aan een anti biotica kuur. Zie daar als behandelend arts maar eens door heen te manoeuvreren.

Comment by poster of the complaint

11 years ago - De ziekenboeg schijnt aardig leeg te lopen bij de SNS Bank. De ochtendploeg aldaar is weer aan het werk. Het enige nadeel aan hen is, dat zij zijn ingeroosterd om 's-ochtends uit het raam te kijken. Morgen misschien beter!!!!

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Hoe kun je een bankdirecteur ervan overtuigen, dat als je op vakantie bent, je geen offerte kunt tekenen. Men zou zelfs kunnen beweren, dat de hypotheek adviseur op de achterbank van je auto mee op vakantie is gegaan!?!?!?!

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Ik begrijp nu waarom het zolang duurt. De SNS Bank is aan het sparen voor onze hypotheek omzetting. Men heeft conservatoir beslag gelegd gelegd op een groot aantal panden van vastgoedmagnaat De Reijer. Nu nog verkopen en dan is er geld voor ons. Hoi, hoi, hoi!!!!!!

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Dit weekend vindt er in Utrecht een Russische Roulette plaats waar de verschillende top-bestuurders verplicht aan mee moeten doen. De afvaller levert zijn eindejaarsbonus in om ons te compenseren voor de ellende die de SNS Bank heeft veroorzaakt. Uitslag maandag 17 december 2012.

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Directie en Raad van Bestuur verzamelden zich zaterdagavond bij Holland Casino in Utrecht om Russische Roulette te spelen. Zij hadden zelfs een russische tolk bij zich voor speluitleg. Wie heeft er gewonnen??? Op een domme vraag krijg je een dom antwoord.

Comment by poster of the complaint

11 years ago - De rust is vandaag eindelijk teruggekeerd in Utrecht. Na een goede uitleg over het spel "Russische Roulette" is iedereen nu eindelijk naar huis teruggekeerd om zich voor te bereiden op een lang weekend te beginnen op 22 december tot in het nieuwe jaar 2013. U begrijpt dat men zich zeker wel bekommert om onze zaak en deze mee naar huis neemt ter behandeling??

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Heb net contact gehad met de Ombudsman. De behandeling van de klacht gaat nu mogelijk wat sneller. Vandaag heeft men bij de SNS Bank in Utrecht de SLAK onschadelijk gemaakt die sinds 1 oktober 2012 voortdurend in de weg heeft gelopen.

All complaints of