Complaint: Zandvoort naam Center Parks niet waardig

user-146246 on 02 December 2012 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geachte lezer,
al jaren komen wij als gezin naar verschillende parken in Center Parks. Vanaf vorig jaar doen wij dat met 2 gezinnen, 14 volwassenen in totaal. Hadden wij vorig jaar een prachtige locatie in Port Zélande in 1 groot huis, hadden wij dit jaar, in het weekeinde van 23 t/m 26 november gekozen voor Zandvoort. Aangezien hier geen accomodatie beschikbaar was voor 14 personen werd ons geadviseerd 2 huizen tegenover elkaar te nemen,1 van 4 personen en 1 van 10 personen.
De locatie was midden in een woonwijk, wel vlakbij het strand. Het park zelf had totaal niets weg van de Center Parks zoals wij het kennen. Het had een willekeurig park kunnen zijn want de naam Center Parks kon je maar weinig terugvinden, iets wat op andere parken wel te zien is. Het voelde aan als een reclame van lang geleden; “is dit nu het zwembad”. Geadviseerd wordt om dan toch maar echt bij Center Parks te boeken. Nou dan niet bij Zandvoort.
Buiten dat het park geheel niet aan onze verwachtingen deed viel ook het huisje van 10 personen erg tegen. Hier een “kleine” opsomming;
senseo-apparaat deed het wel maar er zat een flinke scheur in, ijsklontmaker in vriezer stuk, vies servies (saté zat aan de borden en bestek, hebben dus eerst alles afgewassen), er lag oud brood in de kastjes van de vorige mensen, in de sauna waren lampen stuk, oude chips tussen de banken, spinnenraggen in de hoeken, vieze vloer, beschimmelde douchegordijn, verwarming defect (is ‘s avonds laat nog gerepareerd), handdoekpakket ontbrak (is later nog wel geleverd), de beloofde badproduct de luxe niet aanwezig, gaspit kapot, vaatwasser werkte niet na behoren – tablet bleef vastzitten….Bereik Wifi 0 komma 0 terwijl dit wel aangegeven is dat er bereik is.
Ook de reservering die vooraf gedaan was bij de bowlingbaan is misgegaan. Oplossing was dat we uiteindelijk na een gesprek met de manager een half uur eerder konden bowlen niet voor 2 uur zoals eerder afgesproken maar voor 1 1/2 uur, wel een baan extra.
Al bij al voor ons geen boeking meer bij Zandvoort!

Desired solution:

Wij denken dat als jullie de naam Center Parks hoog willen houden dat jullie of Zandvoort eens onder de loep moeten nemen en het moeten aanpakken of van de hand moeten doen. Voor ons persoonlijk, komen jullie maar met een oplossing!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Gast een begeleidende brief gestuurd en een compensatie aangeboden

All complaints of