Complaint: OPGELOST NIETS OPGELOST

user-145583 on 03 December 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Onder het kopje HELAAS WE HEBBEN JE GEMIST, heb ik gemeld al haast nu inmiddels 2 weken achter een pakketje aan te zitten. Heb een mailtje gehad van Selectvracht en melden nu op deze site dat de klacht is opgelost????????????????? Nou niets is minder waar. Ik heb mijn pakketje NIET en een mailtje is niet oplossen dat is mailen. Ik moest maar naar de leverancier gaan en daar mijn probleem neerleggen. DAT bedoelen ze met OPLOSSEN. DAT IS DOORSCHUIVEN!!! NIET OPLOSSEN. DOZENSCHUIVEN MEER NIET!

Desired solution:

IK WIL MIJN BESTELLING ONTVANGEN

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Zolang ik mijn pakketje niet heb is er niets opgelost

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Helaas hebben wij geen pakket kunnen vinden met deze gegevens. Wij hebben de klant verzocht een mail te sturen naar ons met de juiste gegevens.

Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of