Complaint: arme sint.

user-146454 on 03 December 2012 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

van mijn moeder, 85 jr, kregen mijn kinderen en ik drie kaartjes eerste rang voor wicked. (€ 240). Ik had mijn moeder opgegeven dat wij op de 19e december onze agenda,s graag zouden vrijhouden. Mijn moeder heeft bij het on line boeken de verkeerde datum ingevoerd, nl de 20e dec. De dag waarop mijn kinden het kerstfeest op school vieren met hun klassen. Na lang wachten krijg ik contact met de ticketverkoper. Zonder enig meeleven zegt de dame, ik kan niets voor u beteken, omzetten is niet mogelijk, pech. Ik wil alleen maar een dagje eerder stamel ik, ik kan niks voor u betekenen, herhaalt ze keer op keer. Ik ben verbijsterd dat ik dus nu deze drie ontzettend dure tickets in de prullemand kan gooien of mjn kinderen het kerstfeest van hun klas moet ontnemen. De mevrouw aan de telefoon heeft het niet op kunnen brengen aan de telefoon om bv te zeggen dat het inderdaad wel rot is, of sneu, zeker als de tickets van de Sint afkomstig zijn. Ik vind het zo belachelijk dat ik voor het eerst in mijn leven een klachtenformulier invul, en hierna ga ik een brief naar de telefgraaf schrijven.

Desired solution:

de drie kaartjes voor die de sint kocht voor de voorstelling op de donderdag om zetten naar bv de woensdag, of welke datum dan ook, als wij kunnen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Samen met klant tot een passende oplossing gekomen

All complaints of