My complaint:
Pakket wordt niet bezorgd, er wordt niet gehouden aan de briefjes die men in de brief gooit voor volgende bezorg poging.
Onwaarheden over bezorging, gemeld dat er een aflever poging is geweest maar niemand thuis terwijl er wel iemand zit te wachten op een pakketbezorging. Ook was er geen brief achtergelaten wat de schijn geeft dat de bezorging nooit heeft plaatsgevonden.
Klantenservice verwijst door naar depot om contact op te nemen, hier wordt de telefoon niet opgenomen.
Klantenservice gevraagd die bezorging tot stand te laten komen, die willen niet mee werken naar een oplossing.
Al met al een hele slechte dienstverlening.
Desired solution:
Een bezorger die zijn werk serieus neemt, geen onzin in het systeem zet over bezorgpogingen. Ook doet wat er op het kaartje staat voor een volgende poging.
Als dit allemaal niet lukt dan een servicedesk die wel voor een goede bezorging wil gaan en zich niet verschuild achter mag niet, kan niet of neem contact op met depot (wat niet opneemt, depot Rotterdam (krallingen?)). Ook zou het fijn zijn dat ze je niet gewoon ophangen als ze er niet uit komen. Uiterst onbeleefd.