Complaint: overzetten ov chipkaart

user-146957 on 05 December 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 9 dec 2012 neemt arriva de dienstregeling van bus 195 over
Nu heb ik een RET abonnement en heb alles op dat abonnement staan de zones Capelsebrug tm Ammerstol.Tevens Rotterdam staat erop.
Ze geven allerlei “mooie foldertjes'” uit dat ze zo klantvriendelijk zijn. Maar het lukt maar niet na 6 keer bellen om dat abonnement klaar te zetten op de mail.
Mijn ov krt nummer is 3528020503199080.
Ene Jolanda vd klantenservice kon niet in het systeem kijken. Ik kreeg geen garantie dat het as ma 9 dec in orde zou zijn. Moest zelf maar bij een oplaadpunt gaan kijken of het product al klaar stond.
Ik zie al dat dit bedrijf veel klachten ontvangt.
Ze zijn het niet waardig om de dienstregeling te mogen uitvoeren. Mogen wij de dienstregeling overnemen draaien ze af in de bus. Bah wat een gigantische bende daar…..
Leve de vrije markt…..

Desired solution:

Dat het zo snel mogelijk wordt opgelost
en ik as maandag niet toevallig problemen krijg omdat ik niet inklok met mn ov chipkaart en er overdadig bedragen vanaf geschreven worden.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arriva

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezer er voor om uw reactie via ons eigen registratiesysteem op te lossen, dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen.
U kunt uw reactie rechtstreeks bij ons achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op

Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of