Complaint: Tablet na een dikke 2 maanden nog steeds niet terug.

user-146996 on 05 December 2012 about Dixons in category Electronica Winkels - ketens

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 21-05-2012 kocht ik een tablet. Het betreft een Asus Tablet Transformer TF 300 Dock Blue. Deze heb ik op 26-09-2012 naar de vestiging terug gebracht omdat de aan en uit knop niet meer goed werkte.
Na een week kreeg ik te horen dat de reparatie kosten 101 euro bedraagde. Dit vond ik vreemd omdat ik er van uitging dat dit knopje binnen de garantie viel. De medewerkers van de Dixons vonden dit inderdaad ook vreemd en vroegen foto’s op. Hier was inderdaad op te zien dat er meer stuk was. Vreemd …. Volgens hen klopte het serienummer met mijn tablet.
Nu krijg ik afgelopen week een melding dat ik mijn tablet kon gaan ophalen. Blij naar de winkel blijkt daar een heel andere tablet te liggen en inderdaad de kosten van 101 euro kwamen overeen met die tablet maar niet met die van mij.

Maar ja nu blijft de vraag waar is mijn tablet en nu na 2 maanden raakt mijn geduld toch op.

Desired solution:

Of mijn tablet binnen een week retour of een nieuwe tablet.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Dixons

Message from Dixons

13 years ago - Geachte heer beek, Zojuist hebben wij contact gehad en heb ik u aangegeven dat ik mijn uiterste best ga doen om uw klacht zo spoedig mogelijk en naar tevredenheid op te lossen. Namens Dixons Nederland bied ik u nogmaals excuses aan voor het ongemak. Active Care Dixons Nederland

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Ik heb inderdaad contact gehad met een medewerker van Active Care. Hopelijk krijg ik op korte termijn een positieve reactie. Heb namelijk het gevoel dat ze hem gewoon kwijt zijn.

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Gisteren en vanmorgen contact gehad met een medewerker van Activecare. Vandaag krijg ik nog een terugkoppeling wat er nu met mijn klacht gaat gebeuren. Ik hou jullie op de hoogte.

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Gisteren contact gehad met Active Care. Ze hebben mij verteld dat ik een nieuwe tablet krijg en hier hoef ik geen extra kosten voor te betalen. De tablet zou zo spoedig mogelijk worden op gestuurd naar Dixons. Nu hopen dat dit snel zal gebeuren. Ik ben gematigd positief en ben er pas gerust over zodra ik hem in mijn handen heb.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Dixons

Dixons

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer Beek,

Wij hebben elkaar zojuist gesproken. U heeft aangegeven dat u tevreden bent met het product wat u hebben geleverd. Wij hebben u een gelijkwaardig product aangeboden en zijn u tegemoet gekomen met de reparatiekosten. U heeft aangegeven dat u tevreden bent met het product, uw klacht naar tevredenheid is opgelost en dat ik uw klacht kan sluiten. Mocht ik in de toekomst iets voor u kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag van u.

Met vriendelijke groet,

A wielkens
Active Care
Dixons Nederland

All complaints of