Complaint: Slechte internetverbinding

user-147041 on 05 December 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Beste KPN,

Onze internetverbinding is vanaf het begin al traag geweest. Sinds enkele maanden valt het zelfs weg, waarbij ik de experiabox aan en uit zet. Sinds kort doet wifi het bijna helemaal niet meer of met heel slecht/zwak bereik.

Ik vind het echt niet kunnen dat KPN in IJsselstein maar 8MB internet kan leveren. Zeker als er niks van die 8MB waargemaakt word.

Bij onze tv-pakket moesten we ook gaan klagen dat bij het zappen het bijna 5 seconden duurde voordat er van kanaal gewisseld werd. We kregen te horen dat ons kastje heel oud en traag was…. Waarom krijg ik dit soort kastjes als het niet optimaal werkt. Deze is inmiddels wel vervangen. (waarvoor dank).

Kan dit internet probleem nu eindelijk verholpen worden?
Ik ben al heel lang trouw aan KPN en HI mobiel. Hi heeft zijn kaarten nu echt verspeeld. Word ik nu ook gedwongen om afscheid te nemen van KPN?

Prijzen en de producten die je ervoor terug krijgt vind ik niet in verhouding. € 80,00 voor tv en waardeloze internet, vind ik echt niet kunnen.

PS op dit moment is WIFI er weer uit. Vervelend als je een HBO studie volgt en je partner ook afhankelijk is van thuiswerken (het nieuwe werken)

Desired solution:

Super snelle internet! Hard op een grote internetgolf van KPN surfen en de wind in mijn haren voelen! (het feit dat ik kaal ben is een bijzaak) :)

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste AJLyrics,

Ik begrijp dat het erg vervelend is om problemen te ondervinden met uw internet. U gaat er vanuit dat u een degelijk product afneemt en dat wij ook de kwaliteit daarvan kunnen waarborgen.
Uit het systeem is gebleken dat de draadloze instellingen niet juist stonden ingesteld. Dit heb ik voor u aangepast.
Inmiddels zou het draadloze signaal naar behoren moeten werken.

Mocht dit niet het geval zijn dan raad ik u aan ons te benaderen via één van de volgende kanalen:

Facebook: www.facebook.com/KPN
Twitter: www.twitter.com/KPNwebcare
Forum: www.kpn.com/forum
Telefoon: 0800 0402

Ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn.

Met vriendelijke groet,

Ivette
KPN Webcare Specialist

All complaints of