Complaint: Zeer onvriendelijke bus chauffeur

user-147147 on 05 December 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 23-10-2012 stond ik in Beverwaard de bus te wachten. Toen zag ik ARRIVA nummer 89. Ik stak mijn hand netjes op (stop teken) De bus chauffeur stopte pas aan het einde van de bushalte. Hij zag me, maar deed de deur niet open. Ik klopte op de deur. Toen pas ging hij de deur open doen. Ik stapte naar binnen en ging begroeten. Ik kreeg geen begroeting terug. Maar wel ging hij met een boze gezicht iets in zijn mond mopperen. Ik ging op een plek zitten. Vanuit de spiegel keek hij telkens naar mij met weer een hele boze manier. Ik voelde me echt gediscrimineerd.

Waarom heb ik zo laat een klacht ingediend? Ik was aan het verhuizen en had tijdje geen internet thuis. Maar het deed me echt ontzettend pijn. Dat ik het niet heb vergeten en wou doorgeven.

Desired solution:

Ik wil dat Arriva gaat onderzoeken wie die bus chauffeur was en ook wil ik een mail/brief met daarin een excuus ontvangen.

Ik ga alle gegevens (kenteken, bus nummer) die ik heb genoteerd bij stap 4 doorgeven.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arriva

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezer er voor om uw reactie via ons eigen registratiesysteem op te lossen, dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen.
U kunt uw reactie rechtstreeks bij ons achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op

Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of