Complaint: Douaneformulier Gambia

user-147174 on 11 December 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vele malen ben ik al met uw maatschappij naar The Gambia geweest. Op de heenreis vul je een douaneformulier in. Voor de terugreis zat (tot voor kort)in de aankomst-envelop eenzelfde formuliertje. Deze keer (reis van 7 nov. tot en met 18 november 2012) zat er bij de informatiemap van Arke geen formulier. Bij navraag bij de hostess van Arke werd gezegd dat dit niet meer hoefde.
Dat is dus niet waar. Alle pasagiers moesten op de airport nog snel een formuliertje invullen. Dat gaf een hoop irritatie.

Desired solution:

Ik hoop dan ook dat het bij mijn volgende reis beter is geregeld. Op verkeerde voorlichting zit niemand te wachten.
Bij voorbaat dank en
mvg Dos l'Ami

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from Arke

11 years ago - Geachte heer/mevrouw, Wanneer u een melding wilt maken over uw reis, dan dient dit volgens de ANVR-Reisvoorwaarden binnen 1 maand na afloop van uw reis schriftelijk te worden ingediend bij de reisorganisatie. Deze website, waar u uw melding hebt geplaatst, is geen onderdeel van Arke. Wanneer u een reactie van ons verwacht, dan vragen wij u ons webformulier in te vullen via de volgende link: https://www.formdesk.com/tuinederland/KS_Arke. Met vriendelijke groet, Webcareteam Klantenservice

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

All complaints of