Complaint: boete!

user-147196 on 06 December 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik reis al 4 jaar op het traject roodeschool/groningen! al 4 jaar koop ik elke dag netjes mijn kaartje en heb ik nog nooit zwart gereden. het gebeurt helaas meerdere keren dat er een sein en wisselstoring is waardoor ik langer vertraging heb dan anderhalf uur. helaas komt het ook elke dag voor dat de trein +5 minuten vertraging heeft. nu is het mij vandaag helaas overkomen dat ik geen geldig vervoersbewijs had. vanochtend lag er 5 cm sneeuw waardoor ik werd gebracht door mijn man. met enige vertraging zijn wij op het station aangekomen en ben ik al pratend in de trein gestapt. helemaal vergeten een vervoersbewijs te kopen. tussen baflo en winsum werd ik aangehouden waarbij ik ontredderd aangaf, verdorie helemaal vergeten. maar kijk zoals u kunt zien heb ik de kaartjes van de afgelopen maanden nog, hiermee toon ik aan dat ik altijd netjes een kaartje koop. ik heb ook aangegeven aan de conducteur dat ik graag een kaartje op station groningen wil kopen onder zijn toezicht. nadat ik dit gezegd had kreeg ik een onbeschofte reactie. er werd mij verteld dat ik niet in discussie hoefde te gaan en dat het dom van mij was, en dus ook mijn eigenschuld. dit ben ik natuurlijk deels eens met de onbeschofte meneer. maar in al die jaren heb ik nooit maar dan ook nooit een vergoeding gevraagd voor storingen, niet op komen dagen treinen of wat dan ook,nooit! nu ben ik vandaag fout geweest en mag ik daarvoor €41,20 betalen. maar waar blijft arriva in hun compensatie voor alle keren leed en vertraging?

Desired solution:

ik zou graag zien dat de boete kwijt word gescholden en dat ik alleen de kaartprijs betaal
als u enige vorm van kaartjes (bewijs) nodig heeft ben ik dit natuurlijk bereid toe te sturen

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arriva

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezer er voor om uw reactie via ons eigen registratiesysteem op te lossen, dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen.
U kunt uw reactie rechtstreeks bij ons achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op

Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of