Complaint: Slechte service en respectloos

user-147199 on 06 December 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Overstap naar alles in 1 van KPN heeft mij alleen maar ellende en veel geld gekost

Desired solution:

Overstap naar andere provider
KPN dient intern onderzoek plaats te laten vinden naar serviceverlening en attitude medewerkers

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that KPN Internet posted

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste Annemieke7,

Wat vervelend dat u niet tevreden bent over onze service en de houding van onze medewerkers.
KPN werkt hard aan het verbeteren van zijn service. Wij vinden het fijn dat u ons op deze manier laat weten wat uw ervaring is met onze helpdesk.

Helaas kan ik uit uw verhaal niet opmaken wat er precies is mis gegaan en aan welke punten u zich precies gestoord heeft.
Graag horen wij dit van u.

Mocht u nog graag uw verhaal aan ons kwijt willen dan horen wij dit uiteraard graag via één van onze volgende kanalen:
- Facebook: www.facebook.com/KPN
- Twitter: www.twitter.com/KPNWebcare
- Forum: www.kpn.com/forum

Wij horen graag van u en mogelijk kunnen wij een oplossing bieden.

Met vriendelijke groet,

Ivette
KPN Webcare Specialist

All complaints of