Complaint: het z.s.m.opsturen van de tickets

user-147223 on 06 December 2012 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een mail gestuurd met de vraag op de tickets voor Shrek de musical snel kunnen worden opgestuurd,omdat ik ze kado wilde doen met Sinterklaas.Ik heb geen reactie gehad op mijn mail en inmiddels is de sint ook het land al uit,dus moest ik een tegoedbon i.p.v. tickets in de zak van de Sint doen,niet zo leuk.(kaarten zijn voor 30 dec.2012)

Desired solution:

ls de kaarten nu z.s.m. worden opgestuurd

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Message from Seetickets.nl

11 years ago - De kaarten zijn inmiddels verzonden.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Seetickets.nl posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - snelle reactie en actie!

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De kaarten zijn inmiddels verzonden naar het opgegeven adres.

All complaints of