Complaint: Weg met de nieuwe reistijden van Arriva!

user-147254 on 06 December 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Per 9 december veranderen de reistijden, ik zag ze vandaag hangen en schrok me dood. Ik woon zelf in Brantgum, waar altijd maar 1 bus langs reed (de lijn 60) dat was soms al een probleem omdat de bus maar 1x in het uur reed. Maar met de nieuwe reistijden wordt het reizen helemaal een probleem, de bus rijdt zondags nu helemaal niet meer wat gewoon voor veel mensen een probleem kan zijn qua reizen naar werk en/of famillie. Ik vindt dit gewoon echt niet kunnen, we kunnen hier amper wegkomen. We leven in 2012, niet meer in de middeleeuwen!! Ik verzoek Arriva dit besluit nogmaals te overwegen en wat ruimer te denken in de bustijden. Alvast bedankt!

Desired solution:

Een oplossing kan zijn, om meerdere bussen de route van lijn 60 te laten reizen. Of iniedergeval een bus in te zetten waar maar 1 bus langs rijdt. Of 7 dagen in de week de bus te laten reizen 1 keer in het uur, en zondags bijvoorbeeld 1 keer in de 2 uur.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arriva

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezer er voor om uw reactie via ons eigen registratiesysteem op te lossen, dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen.
U kunt uw reactie rechtstreeks bij ons achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op

Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of