Complaint: Misleiding Kpn, over alles in één standaard

user-100782 on 06 December 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een alles in 1 Standaard abonnement
van Kpn, Wat mijn is verteld door Kpn is dat ik 52,87 euro + belkosten betaald naar niet dat je voor je tv ontvanger nog is moet betalen 4,07 euro, Ik heb een alles in 1 standaard pakket, met internet, bellen en tv. Maar nu mag ik de tv ontvanger maandelijks ook nog eens gaan betalen, dus alles in 1 is bij Kpn niet alles in 1. Dit is pure misleiding.

Desired solution:

Eerlijk pakketten aanbieden

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that KPN Internet posted

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste michel1979,

Naar aanleiding van uw klacht heb ik de volgende informatie voor u.
U geeft aan dat het u niet duidelijk is dat het huren van een tuner geld kost.
Dit staat op onze website beschreven.

Via de volgende link:
http://www.kpn.com/prive/tv.htm
kunt u klikken op veelgestelde vragen. Als u daarna op de vraag klikt:
Kan ik ITV op meerdere televisies aansluiten?
Hier staat vermeld wat de huurkosten bedragen.

Ik begrijp dat het vervelend is dat u hier op voorhand niet van op de hoogte bent gesteld. Toch staat de informatie wel degelijk op KPN.com

Met vriendelijke groet,

Ivette
KPN Webcare Specialist

All complaints of