My complaint:
Mijn pakketje zou vandaag tussen 11 em 3 uur worden bezorgd, nadat wij gisteren niet thuis waren, daarook over opgebeld omdat wij ook gewoon werken, ook vandaag. Met het werk geregeld vroeger beginnen en eerder naar huis, half 11 thuis en wachten, wachten, wachten. Om 10 over 3 maar even gebeld, ja vanwege het slechte weer zijn de bezorgers later begonnen, oke prima wachten dus maar. Ondertussen gaat mijn moeder rond 5 voor half 4 weg, nog geen bezorger gezien. Even de track en trace kijken wat zien we! 15.24 geadresseerde niet aanwezig. Uhhhm was er wel en mijn moeder heeft niemand gezien beneden (flat), dus naar de brievenbus geen kaartje, gebeld ja dat weten wij ook niet zal contact opnemen met de bezorger, is een bezorger met vele jaren ervaring, oke 10 minuten gewacht weer terug gebeld, ja heb hem niet te pakken kunnen krijgen maar dan bezorgen ze hem dinsdagavond, kan niet voor het weekend nodig. Dan kan ik hem wel er tussen uit vissen en dat u hem morgen ophaald, prima doen we dat, dit is al de 3de x dat dit zo gaat!
Desired solution:
Selektvracht moet stoppen met bezorgen of beter personeel aannemen