Complaint: Bezorging

user-147516 on 07 December 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn pakketje zou vandaag tussen 11 em 3 uur worden bezorgd, nadat wij gisteren niet thuis waren, daarook over opgebeld omdat wij ook gewoon werken, ook vandaag. Met het werk geregeld vroeger beginnen en eerder naar huis, half 11 thuis en wachten, wachten, wachten. Om 10 over 3 maar even gebeld, ja vanwege het slechte weer zijn de bezorgers later begonnen, oke prima wachten dus maar. Ondertussen gaat mijn moeder rond 5 voor half 4 weg, nog geen bezorger gezien. Even de track en trace kijken wat zien we! 15.24 geadresseerde niet aanwezig. Uhhhm was er wel en mijn moeder heeft niemand gezien beneden (flat), dus naar de brievenbus geen kaartje, gebeld ja dat weten wij ook niet zal contact opnemen met de bezorger, is een bezorger met vele jaren ervaring, oke 10 minuten gewacht weer terug gebeld, ja heb hem niet te pakken kunnen krijgen maar dan bezorgen ze hem dinsdagavond, kan niet voor het weekend nodig. Dan kan ik hem wel er tussen uit vissen en dat u hem morgen ophaald, prima doen we dat, dit is al de 3de x dat dit zo gaat!

Desired solution:

Selektvracht moet stoppen met bezorgen of beter personeel aannemen

Comment by poster of the complaint

11 years ago - ow ja zie nu net ook in het overzicht dat ze gisteren dus 2x zijn geweest, SELEKTVRACHT 06/12/2012 17:38 Geadresseerde niet aanwezig SELEKTVRACHT 06/12/2012 16:32 Geadresseerde niet aanwezig Grappig beide tijd was ik dus wel thuis 1x een kaartje gehad die lag er om half 4 al daarna niemand gezien, stelletje leugenaars daar!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Helaas heeft de klant geen gegevens in zijn klacht gezet. Dan kunnen wij ook niets doen. Verzocht een mail te sturen met de gegevens.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of