My complaint:
Omdat hi niet in de lijst staat heb ik moederbedrijf KPN genoemd.
Ik heb sinds 2005 een abonnement bij HI, betaal elke maand netjes op tijd ruim 75 euro en mijn toestel is verzekerd met de Hi Zeker Extra Service waar ik ook 8 euro per maand voor betaal!
Nu word mijn Iphone sind zaterdag loeiheet en is het toestel zonder te gebruiken binnen 3 uur leeg!
Telefoon naar de Hi winkel gebracht waar 2 ongeïnteresseerde achter de balie stonden die mij vertelde dat dit normaal was en dat ze er waarschijnlijk niks mee konden, Naar veel gezeur is de telefoon toch ingenomen.
Nu verwacht je 75 euro per maand, verzekerd, Je wordt netjes geholpen maar nee hoor, een tijdelijke vervangend toestel zat er niet in, Alleen een simpele nokia waar je niet mee kan emailen of internetten, Zelfs mijn simkaart past er niet in en een adapter moest ik zelf maar even gaan kopen bij de Belcompany!
Schande dat als je zoveel per maand betaald en al zo lang je op deze manier wordt behandeld HI!
Desired solution:
Contract Ontbinding
Klantvriendelijk geholpen worden
Gemaakt toestel