Complaint: klacht

user-147703 on 08 December 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Gistermorgen ging mijn dochter vanuit Etten gld met de bus naar school in Doetinchem ivm het slechte weer. Dit was voor haar de eerste keer, ze kon in de bus een kaartje kopen à €4,00. Hiermee kon ze maar tot het treinstation, nieuw kaartje á €2,00 kopen en de reis ging weer verder. Dit is €6,00 voor 8 km. ENKELE reis met de bus!!
Eenmaal op school werd een uur later meegedeeld dat de bussen vanaf 12 uur NIET meer reden. Hierdoor stormde iedereen de klas uit om maar toch in die bus een plaatsje te bemachtigen…. En dit terwijl de wegen GOED begaanbaar waren!! Mijn klacht is nu: het is veel te duur en als je de bus nodig hebt rijden ze niet.

Desired solution:

Als men van mening is dat mensen meer van het openbaar vervoer gebruik moeten maken, moeten ze de prijzen aanpassen en ook rijden als je ze nodig hebt! En misschien is er een tegemoetkoming in de kosten. Dit is voor een meisje van 16 wel 4 uur werken om € 12 te verdienen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arriva

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezer er voor om uw reactie via ons eigen registratiesysteem op te lossen, dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen.
U kunt uw reactie rechtstreeks bij ons achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op

Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of