Complaint: Geachte sns bank

user-148092 on 11 December 2012 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb vorige week donderdag geld over gemaakt naar mijn eigen tegenrekening en dat geld tot nu toe nog niet ontvangen. Het bedrag dat ik een dag daar voor naar die zelfde tegenrekening over maakt stond er de volgende dag wel bij. Hoe kan dit? Waar is mijn geld en mijn rente?

Desired solution:

Een antwoord op de vragen hier boven en dat mijn geld, met rente op mijn tegenrekening staat vandaag

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

11 years ago - Beste Els, Wat vervelend dat je overboeking zo lang heeft geduurd. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Om uit te zoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren hebben we aanvullende gegevens van je nodig, zoals de rekeningnummers waar de overboeking van en naar heeft plaatsgevonden. Wanneer je deze gegevens mailt naar webcare@sns.nl, kunnen we je verder helpen. Met vriendelijke groet, Lindsay SNS Bank Webcare

Message from SNS Bank

11 years ago - Beste Els, We hebben geen e-mail meer van je ontvangen. Is het bedrag inmiddels bijgeschreven op je rekening? Mocht je nog vragen hebben hebben, dan horen we dat graag. Als we niks meer van je horen, zetten we de klacht op afgehandeld. Met vriendelijke groet, Marnix SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Na herhaaldelijk verzoek tot contact met klant geen reactie ontvangen. De klacht op opgelost gezet.

All complaints of