Complaint: NEM geen beantwoording email valse voorlichting

damian2903 on 31 August 2009 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vorige jaar hebben wij 4mnd op onze jaarafrekening moeten wachten.We werden door de NEM steeds van het kastje naar de muur gestuurd als ik belde wanneer de rekening kwam ja mevr.Half aug toen eind aug enz enz.Uiteindelijk kregen we hem eind oktober in huis terwijl hun de brief op eind sept.gedateerd hebben.Ik heb toen al de nodige info ingewonnen over wat mijn mogelijkheden waren ten opzichte als het weer zou gebeuren.

Dit jaar heb ik weer moeten bellen.
Inmiddels zijn we dik anderhalf maand verder en heb gevraagd wanneer de rekening kwam.
Mevr u krijgt hem zeker eind augustus.
Dat werd mij met zekerheid gesteld.Ik vertrouwde het toch niet en heb vorige week maar weer gebeld.Toen werd het verhaal alweer eind sept.Dit mag toch niet klanten zo vals voorlichten.
Ik heb de stelling ook gevraagd aan 1 van hun medewerkers waarom ze wel snel zijn emt afhandelen van rekeningen als er betaald aan hun moet worden maar als klanten recht op hun geld hebben moeten ze heel lang wachten dit werd wel beaamd door de medewerkster van de nem.
Maar volgens haar was als er aan hun betaald moest worden geautomatiseerd en als de klanten hun geld terug kregen moest dat handmatig.
Ik vind dit grote kolder.
Ik heb ze eergisteren een email gestuurd met het verzoek dat ik eind augustus alles binnen heb anders stap ik met alles ergens heen.
Maar nu reageren ze ook totaal niet op de email waar ze nu ik internet heb nagekeken ook totaal niet op antwoorden.

Hoe kan ik dit nu het beste aanpakken en ik wil niet weer 4mnd op mijn centen hoeven te wachten ik vind het te zot voor woorden.

In afwachting van uw antwoord.

Vr,gr

All complaints of