Complaint: geen mobielabonnement op naam van Mevrouw Stefels

user-148357 on 12 December 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Er worden stelselmatig bedragen van de bank en giro rekening afgetrokken die niet juist c.q. onterecht zijn. Mevouw Stefels heeft geen mobiel abonnement. Van de giro is een onjuist bedrag voor het internet afgehaald.

Desired solution:

terugstorten van de te veel betaalde gelden

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste amstefels,

Uit uw klacht maak ik op dat u de klacht voor iemand anders indient.
Om deze reden is het voor mij dan ook niet mogelijk om meer informatie te geven omtrent de klacht.

Ik raad u aan mevrouw Stefels te informeren over de volgende manieren waarop ze contact met ons kan opnemen:

- facebook.com/KPN
- twitter.com/KPNWebcare
- kpn.com/forum
- 0800 0402

Ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn.

Met vriendelijke groet,

Ivette
KPN Webcare Specialist

All complaints of