Complaint: Interactive tv

user-148481 on 13 December 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik vind het schandalig dat je op 24 januari 2013 extra moet betalen voor programma
Gemist
Wij zijn al jaren klant bij jullie we hebben alles bij jullie zelfs mobiel abonnement
En jullie zijn echt niet de goedkoopste maar ik Vond jullie service altijd goed
Maar nu vind ik dat jullie nu overal een slaatje uit gaan slaan
En zeker nu in deze tijd dat alles al zo duur is
Terwijl je op je computer alles gratis kan terug kijken

Met vriendelijke groet mvr Rolink

Desired solution:

Dat het gewoon zo blijft zoals het is ik betaal al €80,- per maand
Vind het een hoop geld ik heb alles in 1
Je kan niet elke keer wat erbij gaan verzinnen om daar prijzen voor gaan vragen
Terwijl het altijd bij het plus pakket gratis is
Ik hoop dat jullie hier wat mee gaan doen

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste Jose1970,

Ik maak uit uw klacht op dat u het heeft over RTL Gemist.

Helaas heeft RTL besloten om de uitzendingen niet meer gratis aan te bieden.
Hierdoor kunnen wij dit niet langer gratis aanbieden.

Wil je er alles over lezen, klik dan op de onderstaande link:

http://www.kpn.com/prive/tv/interactieve-tv/zenderwijzigingen.htm

Met vriendelijke groet,

Ivette
KPN Webcare Specialist

All complaints of