Complaint: blokeren van rekeningnummer.

user-148576 on 13 December 2012 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een rekeningnummer waarvan ik geld heb ontvangen van de belastingdienst. Dinsdag was ik bij jullie sns bank om mijn bedrag aan te passen zodat ik het geld bedrag kon opnemen. Vervolgens wacht ik even en wil ik het geld pinnen krijg ik te horen dat het is geblokeerd door veiligheidszaken. Op de zelfde dag stuur ik de bij behorende stukken via mail. Waaruit blijkt hoe ik het geld heb gekregen. Ik krijg geen mail waardoor ik kan zien dat mijn legitimatie en de bij behorende stukken in ontvangst zijn genomen. Tevens bel ik met de klantenservice en hoor ik dat ze geen datum aan kunnen geven hoelang zo’n onderzoek duurt.

Desired solution:

Uit de stukken is het duidelijk te zien is dat het geen zwart geld is ofzo. Graag rekening deblokeren ik heb instanties beloofd dat ik deze week geld overmaak.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

11 years ago - Beste Habiba, We begrijpen dat het erg vervelend is dat je niet over je saldo kon beschikken. We hebben je gegevens bekeken en de blokkering is inmiddels verwijderd. Mocht je nog vragen hebben, dan horen we dit graag. Met vriendelijke groet, Marnix SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

All complaints of