Complaint: Niet tijdig bezorgd

user-148801 on 14 December 2012 about Selektvracht in category klachtmelden

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vandaag zou een bestelling opnieuw aangeboden zijn en reeds bezorgd volgens het track en tracesysteem. Vandaag is er echter niemand geweest en is het pakket dus niet aangeboden en ook niet bezorgd. Ik heb dus voor niets gewacht op de bezorger en bovendien blijkt de informatie in het track en tracesysteem niet betrouwbaar

Desired solution:

Een zo spoedig mogelijke levering en een track en tracesysteem dat betrouwbaar is

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Inmiddels zijn we twee weken verder en is het pakket nog steeds niet bezorgd. De bezorger zou afgelopen maandag bij ons aan de deur zijn geweest maar niemand hebben aangetroffen. We zijn echter de gehele dag thuis geweest. Gisteren zou de bezorger het pakket opnieuw aanbieden, wij hebben twee keer contact gehad met selektvracht en de bezorger zou voor 18:00 uur het pakket opnieuw aanbieden. Dit is niet gebeurd. Wel is de status van het pakket wederom aangepast naar 'bezorgd'. Ik vind dit al met al echt onbegrijpelijk, zeker omdat twee keer door de klantenservice is aangegeven dat het pakket er zou komen voor 18:00 uur. Daarnaast vind ik het meer dan vervelend dat wij rekening houden met het bezorgen van het pakket door thuis te blijven, we kosten maken om het 0900 nummer van de klantenservice te bellen en we nu weer opnieuw kunnen gaan beginnen omdat het pakket er dus nog steeds niet is. Omdat het systeem echter aangeeft dat het wel bezorgd is moeten we hier zelf weer achteraan. Selektvracht geeft aan dat het probleem opgelost is maar dat is het dus niet.

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Inmiddels zijn we twee weken verder en is het pakket nog steeds niet bezorgd. De bezorger zou afgelopen maandag bij ons aan de deur zijn geweest maar niemand hebben aangetroffen. We zijn echter de gehele dag thuis geweest. Gisteren zou de bezorger het pakket opnieuw aanbieden, wij hebben twee keer contact gehad met selektvracht en de bezorger zou voor 18:00 uur het pakket opnieuw aanbieden. Dit is niet gebeurd. Wel is de status van het pakket wederom aangepast naar ‘bezorgd’. Ik vind dit al met al echt onbegrijpelijk, zeker omdat twee keer door de klantenservice is aangegeven dat het pakket er zou komen voor 18:00 uur. Daarnaast vind ik het meer dan vervelend dat wij rekening houden met het bezorgen van het pakket door thuis te blijven, we kosten maken om het 0900 nummer van de klantenservice te bellen en we nu weer opnieuw kunnen gaan beginnen omdat het pakket er dus nog steeds niet is. Omdat het systeem echter aangeeft dat het wel bezorgd is moeten we hier zelf weer achteraan. Selektvracht geeft aan dat het probleem opgelost is maar dat is het dus niet.

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben de consument geïnformeerd over de procedure bij dit soort klachten, daar waar de “afgeleverd” melding door de consument wordt betwist.
Tevens hebben we de consument laten weten dat de opdrachtgever bij ons een onderzoek heeft laten opstarten. Zij zullen de klant informeren over de status van het pakket.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of