Complaint: Verkeerde informatie en vanaf het begin problemen met aansluiting

user-148954 on 16 December 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

We hebben itv aangevraagd voor twee tv’s en voor een derde digitenne. Met itv niks anders dan problemen verkeerd aangesloten door monteur, tweede monteur heeft het hersteld maar problemen zijn nog niet opgelost en nu moet er nog een derde monteur komen. Derde tv digitenne aangevraagd eerst geprobeerd met kaart toen is er geadviseerd met een kastje wat ook niet lukte…. na verschillende keren contact te hebben gehad met KPN werd er geconstateerd dat we helemaal geen ontvangst hebben op ons huisadres.Hoe is het mogelijk hadden ze ons dat direct verteld dan waren we helemaal niet overgestapt naar KPN.Tegenwoordig heeft toch bijna elk huishouden drie of vier tv’s maar op ons huisadres is het niet mogelijk, belachelijk maar ja we zitten nu wel aan een jaarcontract vast, kom er niet onderuit en we zijn pas twee weken aangesloten. Niks anders als ellende en verkeerde informatie, je wordt steeds maar doorverbonden wat een systeem.

Desired solution:

Opzegging contract.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that KPN Internet posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Het ligt niet aan de draadloze verbindingsset want we hebben het ook zonder de verbindingsset geprobeerd en dan werkt itv nog niet. Inmiddels is er een derde monteur geweest en het probleem is waarschijnlijk; dat we op een andere poort gezet moeten worden of er moet een nieuwe kabel getrokken (onder de vloer). Uiteindelijk is er dus nog steeds geen oplossing en kunnen we nog steeds geen gebruik maken van de tweede itv. Volgens mij kost dit veel meer dan dat jullie het contract met ons beeindigen. Uiteindelijk kost het ons ook nog veel energie en tijd en ontzettend veel irritatie!!!!

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste SaskiaStavers,

Naar aanleiding van uw klacht heb ik op basis van de verstrekte gegevens de lijn nagekeken.
Er komt genoeg bandbreedte binnen op uw adres om met twee televisies te kunnen kijken.
Waarschijnlijk gaat er iets niet goed in de aansluiting.
Maakt u gebruik van een draadloze verbindingsset? Deze wil namelijk nog wel eens storingen veroorzaken.
ITV werkt het best wanneer er gebruik gemaakt wordt van een kabel tussen de modem en tv.

Het is niet zo dat een draadloze verbindingsset niet functioneert, maar het signaal is beïnvloedbaar door verschillende factoren.

Ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn.

Met vriendelijke groet,

Ivette

All complaints of