My complaint:
Twee jaar geleden is ons in Krimpen aan den IJssel al uitzending gemist beloofd door Caiway op de glasvezel.
Ik betaal 50 euro per maand voor een schamele 25-3 mb/s verbinding en krijg daarvoor het basispakket en telefonie VOIP first. Tevens heeft de geleverde IPTV ontvanger geen ingebouwde harde schijf.
De Caiwayklanten in de nieuwe glasvezelgebieden hebben voor hetzelfde bedrag een 75/75 mb/s. Zij krijgen wel een IPTV ontvanger met ingebouwde harde schijf om programma’s op te nemen. Voor tien euro meer per maand krijgen deze klanten het complete-pakket erbij, plus een snelheid van 150 mb/s symmetrisch. In Krimpen kan ik maximaal een snelheid krijgen van 90/mb/s en betaal dan maar liefst het belachelijke bedrag van 101 euro per maand aan Caiway, terwijl de andere Caiwayklanten voor 60 euro per maand klaar zijn en dan al een veel snellere verbinding hebben. Nu hebben de nieuwe glasvezelklanten ook al televisie op hun tablet. Wij worden weer overgeslagen door Caiway, maar kunnen wel de veel hogere tarieven blijven betalen aan Caiway.
Desired solution:
Ik wil dezelfde producten op de glasvezel in Krimpen aan den IJssel als in de nieuwe glasvezelgebieden. Zolang het glasvezelproduct niet exact gelijk is aan producten in de nieuwe glasvezelproducten wil ik een flinke korting op mijn abonnementsprijs welke lager is dan die van de nieuwe glasvezelgebieden. Dit omdat ons glasvezelproduct veel minder is.