Complaint: niet werkend internetsysteem van Arke

user-149081 on 17 December 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ruim een week werkt bovengenoemd systeem niet. Krijg geen eensluidend en sluitend antwoord van de diverse medewerkers die ik hierover gesproken heb. Antwoorden spreken elkaar tegen.

Desired solution:

Als een ICT-deskundige uitlegt waar het probleem exact in gelegen is. De antwoorden tot op heden zijn onbevredigend en onjuist en getuigen van geen respect naar de klant. Zijn niet oplossingsgericht.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from Arke

11 years ago - Geachte heer/mevrouw, Deze website, waar u uw melding hebt geplaatst, is geen onderdeel van Arke. Wanneer u een reactie van ons verwacht, dan vragen wij u ons webformulier in te vullen via de volgende link: https://www.formdesk.com/tuinederland/KS_Arke. Met vriendelijke groet, Webcareteam Klantenservice

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Het klopt dat ik geen webformulier heb geplaatst. De klacht is nog steeds niet opgelost. Daarover is herhaaldelijk gebeld en ge-emailed (recent met customer contact center arke rijswijk). Probleem is nog steeds dat ik niet in mijn arke de reisgegevens vind van mijn Bali reis. De reis naar Indonesie (boekingsnummer 2660053482) staat vermeld, maar geen reisgegevens. Duurt nu al drie weken dit ïct-pribleem. Belachtelijk.

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Klacht nog steeds niet opgelost. Klacht op bovengenoemde arke site geplaatst

All complaints of