Complaint: Geen enkele service

user-149088 on 17 December 2012 about Canaldigitaal in category Digitale TV

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na 17 jaar klant te zijn ontvang ik geen zeer slechte service van CD
Volgens hun zeggen was mijn instalatie verouderd
Bij CD een complete nieuwe installatie besteld Werkt niet na aan de telefoon gezeten te hebben is de conclusie: de ontvanger is kapot stuurt u hem maar terug, gebeurt kennelijk veel vaker
De regels bij CD zijn:
1- eerst een furmulier aanvragen om de ontvanger te mogen
terug sturen. Dit wordt dan gestuurd naar een Nederland
adres
2- Je ontvangt een adres waar je de ontvanger heen mag sturen
3- Vervolgens gaan zij een nieuwe opsturen
Tot zover klinkt het redelijk maar
Ik woon al 17 jaar in Frankrijk,na een maand zonder tv gezeten te hebben ben speciaal naar Nederland geweest om deze (nieuwe kapotte) installatie op te halen.
Vervolgens wil CD het paketje niet naar Frankrijk sturen
(ook niet tegen meerkosten)
Kortom nu moet je eerst een vriend gaan vragen om het formulier naar Frankrijk te sturen, dan het hele programma afwerken en misschien over een of twee maanden weer naar de Nederlandse tv kunnen kijken

Desired solution:

Als ik met kerst weer tv kan kijken
Het is van de gekke dat zij een trouwe klant zo in kou laten zitten!!!!!!!!!!

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Canaldigitaal

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Canaldigitaal

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Canaldigitaal posted

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Beste,
Deze klacht is van ongeveer een jaar geleden. Om die reden sluiten wij deze klacht.
Mocht u nog vragen hebben dan willen wij u verzoeken om contact op te nemen met ons klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut). Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal Dit schrijft canal digitaal Zouden zij nou echt denken dat zij de klacht kunnen oplossen op deze manier? Als je de klantenservice gaat bellen ben je alleen nog maar meer geld kwijt!!!!!!!!Wat zal het een vooruitgang worden als de tv zenders gewoon via het internet beschikbaar zijn, ik hang de vlag uit

Canaldigitaal

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste,
Deze klacht is van ongeveer een jaar geleden. Om die reden sluiten wij deze klacht.
Mocht u nog vragen hebben dan willen wij u verzoeken om contact op te nemen met ons klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut).

Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

All complaints of