My complaint:
Enige tijd geleden een contract aangegaan voor gas en elektra bij dit bedrijf. Voor beide producten zou een korting gelden op de jaarnota. Mijn verhuurder heeft mij per abuis afgemeld bij Energiedirect en aangemeld bij Essent. Dit heb ik met veel pijn en moeite weer ongedaan kunnen maken. Hier kan Energiedirect uiteraard niets aan doen, maar de afwikkeling was erg traag. Ik zou de dag nadat ik hen belde een email krijgen met een link om de meterstanden door te geven. Dat heeft zeker 10 dagen geduurd en tussentijds dreigde mijn netwerkbeheerder het gas te komen afsluiten omdat er geen aansluiting bekend was.
Uiteindelijk bevestigt Energiedirect mijn ‘nieuwe gasaansluiting’, maar nu ineens zonder de contractuele korting. Hierop heb ik direct gemaild, maar er komt geen enkele reactie op. Kennelijk hebben emails van bestaande klanten geen prioriteit meer. Ik wil u echter houden aan de overeengekomen korting.
Desired solution:
De afgesproken contractuele korting toepassen op mijn aansluiting en dit per email bevestigen.