Complaint: storing

user-149429 on 19 December 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vanaf 5 dec problemen met internet en telefoon,
Storing opgelost door monteur KPN bij het IRA punt
Deze storing is voor kosten KPN maar ik moest toch 61.02 euro betalen tewijl ik er niks aan kon doen Deze klacht heb ik ook bij KPN neergelegd

Desired solution:

Dat kpn mijn rekening terug betaalt

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Er is geen oplossing voor de internet verbinding volgens KPN Wel alles gedaan wat mogelijk was maar KPN weet het zelf niet

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste 3524xc81,

Naar aanleiding van uw klacht heb ik de volgende informatie voor u.

U geeft aan dat de storing bij u in huis heeft plaats gevonden maar dat een defect IS/RA-punt de oorzaak is geweest.
Er is een monteur bij u langs gekomen die de storing verholpen heeft.

Nu zijn er toch kosten bij u in rekening gebracht voor de komst van de monteur.
Helaas kan ik in de facturen geen rekening voor een monteur terug vinden en is het voor mij dan ook niet mogelijk om dit bedrag te vergoeden.

In deze klacht schrijft u dat u dit probleem ook neergelegd heeft bij onze Klantenservice.
Mijn collega's van de Klantenservice hebben uw klacht in behandeling en zullen u uitsluitsel geven over de terug betaling van de kosten.

Ik verzoek u dan ook het contact met mijn collega's af te wachten.

Met vriendelijke groet,

Ivette
KPN Webcare Specialist

All complaints of