My complaint:
Wehkamp-bestelling, 2 artikelen, gekozen levertijd: dinsdag 18 december 18:00 – 21:00 uur.
Bezorger komt dinsdag december om 16:00 uur. Niet op afgesproken tijd dus.Toevallig is zoon thuis. Bezorger heeft echter maar één artikel, het andere niet. Over dit artikel staat bij de track-en-trace op de Wehkamp-site overigens:
2012-12-18 20:09 Niet thuis ???? Ik was toen gewoon thuis!!
Woensdagochtend Wehkamp gebeld over verkeerde bezorgtijd en ontbrekende artikel. Excuses, Selektvracht bezorgde wel vaker op verkeerde tijdstippen gaf de klantenservice toe, ze zou er werk van maken en artikel 2 zou diezelfde avond tussen 18:00 – 21:00 uur bezorgd worden.
Ik gewacht, maar niets. Staat er op bij track-en-trace van Wehkamp:
2012-12-19 19:54 Pakket is bezorgd
Huh?? Niet bij mij en ook geen briefje in de bus. Directe buren weten van niets. De bezorger komt niet alleen niet op de afgesproken tijd, hij liegt dus ook nog, want hij heeft pakketje 2 helemaal niet afgeleverd.
Ik kan pakketje 1 ook niet retour sturen naar Wehkamp, want die bon zit blijkbaar in pakketje 2. Wat ik dus niet heb.
Schandalig.
Desired solution:
Bezorger levert voortaan pakketjes op afgesproken tijd.
Bezorger levert ontbrekende pakketje op een door mij gewenste tijd. Dit is dus \'s avonds, want overdag werk ik.
Selektvracht dient liegende bezorgers te ontslaan.