Complaint: klacht niet opgelost

user-148812 on 20 December 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een klacht ingediend over mijn kerstpakket wat ik NOG steeds niet heb ontvangen.
Ik heb excuses van selectvracht ontvangen maar het bel bedrag van ongeveer 5 € heb ik niet terug en mijn kerstpakket ook niet.

Desired solution:

Mijn kerst pakket en de gemaakte telefoon kosten wil ik vergoed hebben .

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben telefonisch contact opgenomen met de consument, en nagevraagd of het pakket inmiddels bezorgd is. De consument heeft aanggeven dat het pakket bezorgd is.
Ook heeft de consument de aanleiding van zijn klacht verder toegelicht, en heb ik namens Selektvracht.nl nogmaals mijn excuses aangeboden voor het ongemak.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of