Complaint: C&A neemt de klanten niet serieus

user-110946 on 20 December 2012 about C&A in category Kledingwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb twee weken terug een bestelling geplaatst bij c&a de site. Na drie dagen waren deze artikelen afgeprijsd. Ik heb hierover een mail gestuurd en het verschil teruggevraagd. ik krijg een automatische bericht, dus mailde ik weer terug. weer een automatische bericht. Alles heb ik gearchiveerd en weer een mail gestuurd. ik kreeg dezelfde mail en daarna weer dezelfde mail.Ik zal via de site nooit meer bestellen en raad iedereen af. het is ook zo dat je vooraf moet betalen. ze hebben niets te vrezen. ik mag wel de klantenservice bellen die met 0900 begint. heb ik nou waar of niet voor mijn geld?Zie eerste mailen in bijlage.

Desired solution:

ik wil het verschil terug of een tegoedbon hierover. ik wil ook een verontschuldiging tegenover mij.

All complaints of