Complaint: Afspraken worden niet nagekomen.

user-149628 on 20 December 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Door KPN gebeld over het ophalen van apparatuur.
Volgens afspraak de apparatuur in een doos gedaan deze zou op een woensdag worden opgehaald tussen 18 en 21u.
Briefje van SELEKTVRACHT lag een dag later in de bus. Kwamen dus een dag te laat. De herhaling gaf te kennen dat ze op de volgende dag tussen 9 en 15u weer langs kwamen. Ik werk overdag dus de 2e keer was er niemand.
Op nieuw een briefje ontvangen met “afhaalopdracht is retour afzender (KPN)”.
Heb uiteindelijk zelf contact opgenomen met de KPN. Deze was blij met mijn initiatief. Vervolgens een nieuwe afspraak gemaakt voor woensdag 19/12. Er zou iemand van selektvarcht komen tussen 18 en 21u om het pakket op te halen. Deze afspraak werd via SMS van KPNophaal nog eens daags ervoor bevestigd. Kom na het werk gehaast naar huis en vindt om 17u50 een kaartje in de bus met “Helaas we hebben je gemist”. Ik heb zeer gefrustreerd de telefoon gepakt maar je kunt alleen tussen 9 en 17u bellen. Om 10u de volgende dag gebeld maar na het invoeren van mijn PC werd het contact verbroken. Ja, natuurlijk zijn ze nog een keer geweest op donderdag 20/12 tussen 9 en 15u en troffen niemand thuis. Om moedeloos van te worden. Ben blij dat ik een baan heb maar voor goede faspraken met Selektvracht moet je dus zonder werk zitten.

Desired solution:

Ze mogen me bellen en een tijd afspreken waarop ze dan ook echt de doos komen ophalen. 06-28830480

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben aan de klant onze excuses aangeboden voor het ongemak. Het pakket is inmiddels afgehaald en verzonden aan KPN.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of