Complaint: geen tel tv en internet

user-149674 on 21 December 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

16dagen geleden over gegaan naar kpn.heb 14 dagen de tijd om nog op te zeggen ben nu dus 2 dagen te laat .heb geen tel geen tv en geen internet

Desired solution:

Contrakt alsnog opzeggen

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste martinz0e2,

Uit het systeem is gebleken dat u inmiddels gebruik kunt maken van Internet en Telefonie.

Het is helaas niet mogelijk om het contract te ontbinden.

De 14 dagen bedenktijd gaan in zodra u de aanvraag voor een internetverbinding ingediend heeft. In dit geval betekent het dat u tot 16 december de tijd had om het abonnement op te zeggen.

Ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn.

Met vriendelijke groet,

Ivette
KPN Webcare Specialist

All complaints of